lördag 15 augusti 2009

Efter 20 dagar

Efter 20 dagar inne i Ullevis katakomber har jag mycket att förtälja. Jag tar det vid ett lägligt tillfälle.
Har varit hemma i ett par dagar nu. Hämtade Zlatan på Brännö och har sedan dess fått stå emellan kattunge och brorsans katt Junior, som fräst och morrat åt 12 veckor gamla Z. 
Det gick väl an. Men när han attackerade henne rent fysiskt ett gäng gånger fick jag börja bodyguarda Zlatan. 
Jag får antingen skaka fram några fler dörrar eller fixa en annan kattvakt åt Junior. 
Fick klart en krönika mitt i all Katzenspass. Om några timmar ska jag DJa på Ritz. Första gången sedan Rö. Lina, även hon med i Rö, gör mig sällskap efter klockan ett! Det blir kul!
Får låsa in Zlatan i sovrummet och hoppas för det bästa. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar