torsdag 10 september 2009

Knä a la Malta

Jag har inte riktigt något att säga om detta med... Kan inte yttra mig. Mer än med ett läte "mrrrrhhhhhhh mrrrrrrrhhhhhh". Mer om detta när det mognat.
Veckan annars:
Zlatans mål mot Ungern- den glädjen och extasen som följde.
Tog upp boxen igen på Sats i måndags, spelade förlustmatch med Räkan på tisdag, sålde ett gäng instrument, drack calamucho igår till fotbollen som bara kan beskrivas med ett KNÄ A LA MALTA.  Solen skiner och är varm, katten jagade kulor och längdhoppare samt långdistanslöpare igår kväll- hon satt framför TV:n och idkade tasspåläggning. Vidare undrade hon väldigt mycket över vart löparna tog vägen när de försvann ur bild. 

Ser fram emot Editors på Vega, premiärfesterna för Publiken och Jonas Hassen Khemiris pjäs på Stadsteatern, när jag ska jobba som runner på Chippendales, bokmässan och "vernissaget" för vår finfina tidning Sheriffi, ser fram emot helgen då jag ska ta hand om Zlatans bror Knut, samt min resa med Transsibiriska till Peking och Ulan Bator nästa år. 


1 kommentar:

  1. Shit, tusen och ett intryck på svinkort tid, du verkar ha det underbart bra!

    SvaraRadera