tisdag 29 september 2009

Upp-och-nervända världen

Räkan IF vinner matcher- ifall vi vinner ikväll hamnar vi på tredje plats i serien. Efter att stadigt legat på sista platsen de två föregående säsongerna. 
Niklas Alexandersson gör comeback i Blåvitt. Att jag inte tänkte på den möjligheten. Milden är slug som en sliträv.
Lady GAGA tog mig med storm på MTV-galan. Först så sjöng hon så grymt bra, sedan fick jag target lock på hennes deffade mage. Som avslutning dängde hon på ett piano, med ett av sina grymt snygga ben uppslängda på tangenterna. Till slut hängde hon i ett rep helt blodig. Jag fattade ingenting. Jag hajade verkligen inte vad som hade hänt. Tog och kollade upp hennes skiva på Spotify- hörde ju att Paparazzilåten hade en fantastisk refräng mitt i all show. Oh yes. Pokerface, Paparazzi, Just Dance, Love Game och Eh Eh är grymma poplåtar.
Min bror har kommit hem från Dominikanska republiken med alla andra Robinsondeltagare. Han får inte säga något till någon om hur det gick. Alla vi får snällt vänta till jul. 



1 kommentar:

  1. gah, tokigt att ha en brorsa som sitter inne med värsta infon, alla vet att han gör det, men ändå måste det knipas käft. Frustration!

    SvaraRadera