lördag 5 september 2009

Premiär och release

Har en match till i kroppen idag. Gick på premiär av Trettondagsafton på Stadsteatern och sedan på Fibes Oh Fibes releasekalas på Parken. Som förfest nyttjade jag Sats och combat. Höll på att göra en Gunde, dvs göra på mig och vomera, av ansträngningen. Efter bastu var jag dock som en helt ny homo sapiens. Fibes har en helt underbar ny låt- hörde att de snackade om Kim Wilde så jag antog att de skulle köra en cover. Låten var fantastisk! Men jag har hört alla Kim Wildes bitar och jag kände inte igen denna. Visade sig vara deras nya singel som är en duett med just denna Kim.
Drog tillbaka upp till Götaplatsen och mina vänner på teatern. Trettondagsafton är en kanonsuccé. Särskilt den rundlagde mannen som spelar vackra Olivia- det kommer bli något stort av honom.. 
Dansade till disco och techno, drack ännu mer rosé. Sedan vidare till Ritz. Sprang på Ola som är värd för kvällens kräftskiva. Berättade glatt om mina kommande inköp av Tequila rose och rött vin till partyt. Han såg överklassigt bestört ut och yttrade följande:
- Rött vin, det passar ju inte till skaldjur. Det ska vara vitt sörrö.
- Jo då, Calamucho passar till allt. 
Ska alltså ut på en klassresa till Särö ikväll. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar