onsdag 23 september 2009

Mingel, premiär, avtäckning

En massa fint den här veckan att se fram emot: imorgon har min vän Karin Blixt premiär för pjäsen hon regisserat på Teater Trixter. Filmfestivalen har sin återkommande fest under Bokmässan: avtäckandet att kommande festivalaffisch. Det utlovas många spännande författardjs. Förra årets fest var grymt bra. Då var jag dock DJ-  och ansvarig för alla gäster. I år ämnar jag bara gå dit och dansa.
På lördag är det mingel på Bokmässan i Sheriffimontern. Den sverigefinska populärkulturella tidskriften Sheriffi släpper sitt premiärnummer och detta firas extra Royale.
Vidare ska jag även göra något revolutionerande med håret. Mer om det när jag har resultatet framför mig. 

3 kommentarer:

  1. Koolt, ser fram emot rapport sen! :)

    SvaraRadera
  2. Asså, Nina, du måste ju spotta ur dej nått nytt snart - jag har lyssnat på destroyer non stop i ett par månader nu! Fan vad bra den e asså!

    Se till att få upp det på Spotify också, hehe.

    SvaraRadera
  3. OH YES- det kommer nya grejer. Snart!
    Du får hålla tillgodo med Destroyer på Itunes och mitt myspace så länge- på min hemsida finns tre till låtar förresten. ninanatri.com

    SvaraRadera