fredag 3 juli 2009

Flowww

Gillar verkligen att jobba med konserter. Runner på ACDC och Pet Shop Boys på Eriksbergshallen. Idag catering på Trädgårdsföreningen - Thåström & Ternheim. Det var roligt, varmt, massor av grymt trevligt folk- i crew, i banden och de på Rosencafet och Trädgårn-  och så hade jag en helt underbar medarbetare i Nathalie a.k.a Glennräkan. Precis som på Pet Shop Boys där jag jobbade ihop med helt grymma Elin-  så är the FEELGOOD FEELING på jobbet väldigt avhängig ifall man jobbar med någon som man har roligt ihop med.
Och den här veckan har jag haft nöjet att jobba med två kanongoa och handlingskraftiga kvinns. Hoppas jag kan plocka in båda två till Ullevi när jag jobbar där under U2 och Madonna. Det vore helt foooookin fantastic.
Vidare träffade jag en kille som skrev för Denimzine, körde turnébuss, var allmänt skittrevlig och hade sett Fidget på Studion några gånger under 90-talet. Blev helt varm i hjärtat när jag mitt i allt roddande mindes min största bragd här i livet- att jag startade ett rockband när jag var 21. Ett rockband som blev grymt bra live, släppte två skivor och gav mig en hel del råg i ryggen och spö i röven.

2 kommentarer:

  1. Go Fidget, den insatsen var fantastisk och förgyller fortfarande mina dagar! :)

    SvaraRadera
  2. Saknar Fidget.

    Lyssar fortfarande ofta på er, minst en gång i veckan i alla fall. Grymt bra var ni.

    SvaraRadera