torsdag 30 juli 2009

Ullevi

Nu har jag kommit in i det hela. Allt gick att fixa idag. Hade en fantastiskt jävla bra dag. Började halv nio och kom hem halv tolv. Mådde bra i kroppen på morgonen och det höll i sig hela dagen, blev inte stressad alls - bara taggad. Humöret på topp och en massa människor i omlopp; truckförare, scaffs, stagehands, runners, U2:s catering-, hospitality- och prodchefer, managers, dressingroomansvariga, säkerhetsvakter, våra cateringfantomer, Ullevis wunderbara personal- som min favorit Lennart, sjukvårdarna, en schäfer som kallades ditt lilla frö, alla leverantörer jag ringt till om underlag, LN Sthlm-folket, Bosse och Danielle.  Är bra på jobbet. Är grymt bra på jobbet. Jag är gjord för att göra detta. Ullevi is my middle name.
Inte bara det- min mailadress är ullevi@livenation.se
Hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar