söndag 7 juni 2009

Där är du ju!

Mitt favoritprogram Frasier har gömt sig undan ett gott tag. Nu hittade jag honom! Kanal nio söndag klockan ett och framåt. 
Det blir en fin söndag. Snart börjar tennisfinalen med Söderling och Federer. Sedan ska jag skissa på två jobbansökningar... och innan nio ska jag ner till Sannaskolan och rösta. 
Hade en väldigt lugn andra fest. Vi var bara fem pers allt som allt. Tittade på fotbollen- herrejävlar vad många missade öppna mål. När det egentligen räcker att bara låta bollen dunsa lite dovt mot vald kroppsdel och in i mål - så väljer killarna vristskott?!? Kim bommar straff!?Och TV6:s bildproducent är full och trycker fram en stor grön blobb i rutan när straffen ska slås. Zlatan missade på chanser som han lätt klackat in i Inter. Mikael Nilsson, en spelare som jag alltid haft en soft spot för, gör en helt galen rensning. Chippen väger väldigt lätt, som vanligt. Det är bara Pedersen, Jörgensen, Pölsemannen, Kim Larsen och Tuborg überalles.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar