fredag 26 juni 2009

Kingen är död- long live the King

När Kurt Cobain dog var jag på Underground. De sista timmarna på dansgolvet spelades det bara Nirvanalåtar. Igår kväll skulle jag precis gå och lägga mig då jag fick ett meddelande på Fejan om att Michael Jackson var död. Surfade runt på alla nyhetssidor jag kunde hitta- CNN rapporterade ju bara att han var på sjukhus och i koma, svenska tidningar att han var död. Till slut kunde L.A Times bekräfta att Kingen var död- long live the KING.
Letade upp en video med min favoritlåt Beat It och några liveupptagningar, bla med Britney. Jävlar vad han kunde sjunga Jackson. Han skulle ju ta revansch nu i sommar. Vad jag unnade honom det. Fan.
Såg honom på Eriksberg 1988. Har fortfarande pirattischan kvar och kepsen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar