lördag 27 juni 2009

Från AX till hugget som stucket

Då jag vaknade och hade feber, fortfarande, inga stora mängder, men ändock, bestämde jag mig. Idag är dagen D för DOKTOR. Fick skjuts till Axessakuten-  hade anmält mig via nätet och då fått en nummerlapp. Tror dock att receptionissan som tryckte fram mig gick sin praktik- hon måste ha placerat mina papper borta i Neverland- alla fick gå in före mig. Till slut hajade jag till då en snygg kille- ja, så sjuk var jag inte, reflexerna funkade än- ropades in och jag vet att han kom två timmar EFTER mig. Gick och frågade om de dribblat bort mig. Då kom jag in direkt. Blodprov ur upyours-fingret pekade inte åt bakterieinfektion. Det vill säga- go home - utan penicillin och vila skiten ur dig. Doktorn var också lång och snygg. Jovars, inte en helt uppfockad dag. 
Band of Bros bara dundrar förbi. Lät spikmattan tala, ordentligt- känns otroligt bra i hela bålen och röven. Nu har jag börjat hosta riktigt ordentligt. Rätt ur lungorna. Who needs bacteria anyway. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar