tisdag 2 juni 2009

Störigt

Försökte vara positiv i kombination med att ett okänt nummer ringde mig på mobilen. En pepprad jag fått tidigare i livet som skulle hjälpa mig att jobba med min stundtals eller ja- varför fara med osanning - konstanta telefonfobi när det ringer konstiga nummer: - Det kan vara ett jobb!
Om jag nu har möjlighet att få jobb på Göteborgs Energis säljavdelning där besserwissrar och konspirationsteoretiker och allmänna slobbs verkar glida in på en smörgåstårta.. Killen hann trycka på varenda knapp jag har vad gäller att gå totalt bananas på någon. Han klappade mig på huvudet, messerschmittade sig, hävdade att Kamprad är den som betalar in den lilla promille till "välgörenhet" som God El ska avsätta av sina kunders cash, var sarkastisk och trippelironisk. Jag hamnade i trotsåldern, med all rätt, och spisade av honom på ett med det ena med det tredje. Och han fattar inte! Han menade på att vi skulle höras igen om två veckor. NEVVVVER. ALDRIG. Över min ultratunna kropp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar