onsdag 13 maj 2009

Brädad

Alltid dessa knähöga tjejer med stora ögon. De brädar alltid mig. Å jag som har syntsolon i mig som bara vill komma ut. Har så starka armar. Bra med boll. Bra utan boll. Lojal. Påhittig. Väldigt dålig på att ljuga och prata med bäbisröst. 
Vänner till mig har visat mig hur det ser ut på internetdejtingsiter. 
Men allvarligt talat- jag är inte intresserad. Har varit på några halvblinda dejter och alla SÖG. En gång så körde killen på ett ubåtshinder vid Älvsborgsfästning - han hade tagit ut mig på segling- utan att kunna läsa sjökort eller segla. Ut i farleden bara och så frågar han mig ifall vi ska chickenraca Danmarksfärjan. 
Inte imponerad. Jag gillar bilbälte och hjälm. 
Å en gång till- allvarligt talat- den här trenden med att raka av sig håret vare sig man har hår eller inte har nåt kvar- varför är alla på Match och Spraydejt motherfocking skalliga/moderakade? Var är alla OK killar med hår på huvudet? Med en imponerande hårvolm? Med lite boncy bouncy på hjässan? 
Det är skallben efter skallben som flashar förbi. Sea of Tranquillity liksom everywhere.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar