måndag 18 maj 2009

Full av rösé

Trodde inte jag skulle tröttna på rosé men jag gjorde det igår kväll. Efter happy hour, efter middag, på svenskfesten då var det stopp. 
Gick hem tidigt. Tog en glass. Var väldigt nöjd.
Idag - beachen i några timmar. Har bränt mig lite granna på ryggen- hade på mig tischa för att inte göra det värre. 
Nu ska jag samla ihop gardet- dvs skivorna och tänka igenom en bra inledning på kvällens dj-set. Har sett namnen på gästerna. Några från förra året ska köra i år igen- sedan är det en finsk regissör Dome Karukoski, en svensk och en och annan filmfestival som ska köra. Hoppas på att få tag i en ANTICHRIST-tischa. Den är så brutal.  
Festen börjar inte förrän halv elva. Vill bjuda in lite fina killar. Ska se om jag får syn på några på terassen idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar