torsdag 7 maj 2009

Medium

Gick på ansiktsbehandling hos ett medium för något år sedan. På rekommendation. Första gången somnade jag som en säl under behandlingen. Hittade hennes anteckningar från de två gångerna jag var där. Hon har så fin handstil. Så klart så kunde hon ta reda på allt via google- men jag valde att tro på vissa saker hon sa ändå- särskilt det om mormor. Vidare tyckte hon att jag var alldeles för hooked på socker. Det kommer bara att leda till, hör här: sockerorenheter i ansiktet, urinvägsinfektioner, diabetes, ont i lederna och i slutändan reumatism. Hon ville att jag skulle gå till en kinesolog? Nä, nu minns jag inte vad det hette- bruden skulle i vart fall avgifta mig från socker. Jag kan lägga ner allt socker- fast inte glass, inte Fazerchoklad, inte semlor och bullar. Vad säger du nu då, tanten.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar