söndag 31 maj 2009

Foreigner

Waiting for a girl like you! Söndag.
Festen var a SÖXXXESSSS. 
Mådde som en renlevnadsmänniska imorse! Ett mysterium. Hade ju blixtrande huvudvärk på vägen hem på vagnen. Kunde inte böja mig ner för att ta av mig skorna för det dunkade i huvudet. Men efter mosbricka och två huvudvärkstabletter innan läggdags kl fem och sedan sova till halv tolv. Voila. Pigg och kry.
Min Stockholmsgäst Caroline och jag käkade frukost på balkongen och gick sedan ner till Röda sten och satt i solen på varsin tjuttifrong. Tog sedan pizza på Orustgatans etablissemang och köpte Zlatan-extra- nio sidor. 
Har varit på skattletning i soprummet- igen. Tog först benen från en bokhylla- som var likadana som jag har- och jag behövde två par till. Sedan kom jag på att jag tar hela hyllan. Caroline- dansare- och granne kom förbi och hjälpte till med ett par händer till. 
Nu som sagt Foreigner på repeat och ommöblering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar