onsdag 6 maj 2009

Lite happy på jobbet

Sitter på min ekonomistol och ska fakturera och fixa lite med diverse exceldokument. Känner mig lite lycklig. Ställde upp båda bokhyllorna imorse och packade upp alla böcker. Hängde även in alla kläder. Kom på att jag behöver en byrå och måste köra en vända till IKEA och köpa sådana snitsiga garderobsfackelimojer.
Cyklade till jobbet strax efter tre. Tog vägen om ICA- kollar in alla mataffärer i mina trakter. Kollar hur mycket min favorityogurt kostar- och därav drar jag slutsatsen vilken affär som är billigast.
Imorgon tänkte jag ta en runda till Stigbergstorget och kolla mataffärerna där. Hittills leder ICA. Bigtime.
Har hand om två konserter i helgen på Stadsteatern: Tingsek och Fatboy. Kollade in deras riders och beställde mat till boysen. Får köpa in snacks och frukt samt ingefära och plastflaskor med vatten i en butik nära Götaplatsen.
Det blir långa dagar både fredag och lördag. På söndag är det fotbollsträning och ska lära morsan data.
Just det regnställ! Det måste jag kolla in på Stadium och Team Sportia. Får bli imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar