söndag 3 maj 2009

Utmattningssyndrom?

Kom hem tre i natt från Stadsteatern och jobbet. Om kvällen säger jag bara: Hatt-Erik. Jag säger även: någon snodde mitt cykellås. Vidare så säger jag: Hatt-Erik, vadå? Kalsong-Fredrik? Gördel-Hjördis? Tanga-Tompa? Bandana-Berit?
Cyklade hinderbana hem- kanonpackade människor överallt. Vaknade till runt sju i morse av att jag hade choklad på hela mig. Trodde verkligen att jag drömde men visst- jag stod för århundradets bröderna Marx-moment. 
Vet att jag smakade på min finaste Fazerchoklad innan läggdags- men att jag verkar ha somnat och då strösslat min arma kropp med chokladbitar, rullat runt som en krokodil så att lakan och örngott och min bringa och valda delar av ansiktet var insmetat i choklad - det hade passerat mig utan att vifta på svansen ens. Häpen är bara förnamnet när jag såg mig själv i spegeln. 
Hur i hela friden lyckades jag med detta?

4 kommentarer:

  1. Välkommen till min värld, detta händer mig åtskilliga gånger i veckan...

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt! Här åker folk på spa för att få chokladbehandlingar för huden, när de lika gärna bara kan krypa till kojs med Fazer!

    SvaraRadera
  3. Jag körde lite vardagsedge igår kväll med- några bitar Fazer i sängen. Bara trött idag- inte bajsbrun

    SvaraRadera
  4. Do you want to get 30 bitcoin downline referrals every month, absolutely free?

    Here's How To:

    1. Claim 1,000 min. (up to 10,000) free satoshi per 24 hours from the Mellow Ads Faucet.

    2. Start a daily network-wide campaign (fix your budget using all of your avail. satoshi) promoting a bitcoin referral link.

    3. Upon the campaign's completion, re-claim and re-start.

    SvaraRadera