fredag 29 maj 2009

Krater

Bra borrmusik visade sig vara Cappella-skivan U Got 2 Know. 
Borrandet gick ömsom smidiga fina hål ömsom groteska kratrar. Väggarna är av tegel. Fick ändå upp Mother Räkan, hatthyllan, skohyllan- fy va ful- vill ta bort direkt, en blomsterhylla i fönstret i köket. Fick rensat balkongen, tvättat, flyttat på cd-hyllorna, funkade inte där heller. Packade upp den nya TV:n, slängde den gamla i grovsoprummet, gick ner med mer grejer till källaren, piffade till toalettens förvaringsställen. 
Återstår att få upp kryddhyllor, samt kanske en autostradahylla ovanför diskbänken, stringhyllan vet jag inte vart jag ska smälla upp, vardagsrummet behöver också nog någon hylla - kanske ovanför dörren- och jag vet inte vad jag ska göra av med databordet. PC:n är på tippen- behöver dock en plats för business. Får bygga ett bredvid bokhyllan. 
Vill inhandla en fåtölj där jag kan sitta och läsa och titta ut på Älvsborgsbron. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar