lördag 7 februari 2009

I hate shopping

Jag hajar inte grejen med att gå ut och shoppa ihop. Så där planlöst. Att man behöver någon som tittar på en när man byter om och provar grejer: sitter den här bra eller hur ser detta ut? Man ser ju sig själv i spegeln - hangarounden ser ju ingen annan version- ser det skit ut så gör det det.
Jag kör militärtaktiken eller inbrottstaktiken rättare sagt- snabbt in snabbt ut. Jag vet exakt vilka färger jag är ute efter, vilket sorts plagg och vilken prisklass. Ser direkt om det funkar eller ej. Köp. Gå ut. Jag behöver ingen annan brud som säger om det ser bra ut över röven.

5 kommentarer:

  1. Well, om någon sa att man såg bra ut över röven hade man ju så att säga...tja..öh..tackat för komplimangen

    SvaraRadera
  2. Jag var nära att fråga just en annan kvinna idag, inne på Gillblads, om kostymbyxorna såg okej ut över röven... Men, stod emot, morskade upp mig och gick på mig gut!

    SvaraRadera
  3. Jag är mest bara för otålig för att lägga tid på att diskutera såna saker som kläder och hur de sitter. Det är bara att slänga livet i sjön.

    SvaraRadera
  4. Jag menar att det är som att slänga livet i sjön.....

    SvaraRadera
  5. Haha, tur att du korrigerade där, innan jag gav mig ut för att slänga! ;)

    SvaraRadera