tisdag 10 februari 2009

Sweet Sweet Hav

Väljer ut låtar till ett DJ-set på lördag i Skärhamn på Akvarellmuseet. Jag är del av en dansföreställning under ett Japantema  - www.frauke.se. 
Har tidigare fått välja ut en låt till ett dj-set ifall inte raketuppskjutningen går så bra- ha något som lugnar alla i lokalen- så att välja ut till temat rött, rök, hav är inte så konstigt.
Hittar tamigfan ändå inte mycket med havstema. Väljer ut låtar som känns som rök, rött och hav istället.
Jag tänker ta med mig ljudet jag samplade ute på BjörlandaKiles båthamn med Charlie Storm- ljudet som jag försökte fånga i fyra-fem år- och nu har jag ljudet i lådan. Det ska med till Skärhamn. 

1 kommentar:

  1. Ojoj, koolt! Du kan kolla in soundtracket till Draing Restraint 9, av Björk. Finns på iTunes, mkt vatten inblandat, lite knepigt sådär.

    SvaraRadera