tisdag 10 februari 2009

Saker man inte kan göra om man är lång

1. Spela söt och lite dum för att få ligga med någon

Jag måste fixa i ordning min scanner så jag kan scanna in den här serien. Har den på väggen vid sängen- bredvid min astrochart som jag fått av Karin, där man bland annat ser...ööööh...nu har jag glömt det igen- men jag vet iallafall att min Venus är helt OFF. Där finns även mitt The Invincible Iron Man - schema som jag hittade i en affär på Björkö, min finaste finaste flygplansaffisch- med alla SAAB SCANIA-plan från SAAB 17 1942 till JAS 39 GRIPEN, 1992 och en sketacool filmaffisch på Bai Ling svävandes över en cityskyline, helt klädd i svart läder och med två pistoler i nävarna. Plus bilden på Harrison Ford, George Lucas och Steven Spielberg. Och högoddsaren- eller säger man lågoddsaren? Heliga Birgittas bön som även är alla pilgrimers bön- samt ett Gwen Stefani-citat.

Kolla in seriemakarn
www.sofiaolsson.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar