torsdag 26 februari 2009

Virus på Macen

Har bytt från PC till MAC- blivit helt kär i min Mac Book Pro. Min silvriga kärlek har hållit sig på topp i ett halvt år. De senaste veckorna har den dock börjat bete sig märkligt. Först hade jag problem med ComHem och internettet- troligtvis så fick jag fulsurfat på något trådlöst nätverk som finns i huset- och nu är ComHem på bana igen, tror jag....
Men nu kommer jag bara inte ut på sidorna pga att det är något fel med kontakten till servern eller något annat ospec. Rapporterar buggar till Apple hela kvällarna.  HALLÅ! Macen beter sig precis som en virusbesudlad PC. Jag har inte tid med det. Jag sliter mitt hår precis som matadoren när Ferdinand hellre pular med blommorna. Jag blir helt sinnesjukt jävla arg och frustrerad.

1 kommentar:

  1. Men...men...mac får aldrig virus, det är min bestämdaste...åsikt, heh...
    Kolla på 99.se, deras macsida är grymt välbefolkad, kanske får du bättre och snabbare hjälp där?

    SvaraRadera