lördag 28 februari 2009

Gårdagen i korthet

Jobbade djuret på PK musik. På lunchen växlade jag till dollar och hämtade ut skor hos skomakarn på Avenyn. Nöjesguidens Göteborgspris kl 18.30. På väg in till stan igen tror jag håller på att utveckla vinterkräkssjukan- mår så illa. Har sådan skräck för kräkssjukor. Tänk dig ifall man får kräkssjukan på buss 16? Vomerar okontrollerat och bajsar ner sig. Värre än döden.
Det är en otroligt seg prisutdelning- saknar Apelgren från förra året. Mycket tjat, ingen verkstad. Dricker grymma mängder vin för att dämpa illamåendet och seget. Transvestiten som blomsterflicka är bäst. Jag ÄLSKAR transvestiter. Vill alltid ta på dom. Fick ta på denna tvåmetersdonna också. Gäller att passa på.
Dansgolven tar fart lite sakteliga. Inte kanonbra soundtracks på något av de tre dansgolven. Istället för nattamat delar Emmaus ut kläder. Haffar två fina collegetröjor. 
Förundras över att jag ofta drar det kortare strået vad gäller guys. De föredrar 150 långa, menlösa brudar som klipper med ögonen. Sådana brudar som definitivt inte har ett skämt någonstans i bakfickan. Hårt men jag kommer aldrig bli kortare än 175, mindre intelligent, mindre rolig, å lägger tamigfan inte huvudet på sne å fnittrar för någon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar