onsdag 22 april 2009

Crossa, Big Mama och Per-Edmund Mordt

Räkorna gjorde en fantastisk insats igår på Heden: matchen slutade 2-2 mot Lubba FF. Vi hade ett bra passningsspel, grymt många målchanser och så låg vi tätt tätt på motståndarna. Vi gav räkspekten helt annat ansikte än förra veckan.
Det var väldigt roligt att se att alla vågade mera- väldigt många premiärnickningar och några snygga klackar.
Är själv extremt nöjd med att jag blivit bättre på att hålla bollen och finta motståndaren. Slog även rätt många spelöppnande crosspassningar och hade många målchanser- kom dock ofta på vänstersidan och kunde inte få till ett bra skott med vänstern. Om jag fått samma trimning som Niklas Alexandersson - dvs bundit fast höger ben och bara fått använda vänstern, hade jag också blivit tvåfotad lite tidigare i mitt liv. Men jag är fast besluten på att bli det. 37 år gammal- ett år yngre än Henke och Mild.
Är ju väldigt ungdomlig av mig- har tonåriga koordinationssvårigheter ibland till exempel- då benen känns lite off och kroppen väldigt ranglig- så det finns hopp. Jag kanske ska binda fast högerbenet vid spisen och öva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar