torsdag 9 april 2009

Zlatan

Försov mig imorse. Hade inte satt någon väckning, hade bara glömt av det hela. Vaknade med ett ryck vid nio med himla ont i huvudet. Rusade upp, kokade kaffe samtidigt som jag klädde på mig, packade ner datorn, letade upp brus, fixade mackor och kollade när bussen åker till Vågmästareplatsen. Hade en halvtimme på mig. Helt plötsligt slog det mig att jag drömt om Zlatan. Jag började fnissa mitt i all stress. Zlatan hade hamnat i onåd hos Mourinho, hade inget lag att spela med. Vi var ett item och jag ville hjälpa Zlatan. Jag är alltid bra på att fixa vad som helst åt dem som jag är ett item med. 
Sa att jag har ett lag som han kan spela med så länge. Ja, så att han håller uppe kondisen och matchandet. Å då menar jag inte mitt korplag Räkan IF utan Blåvitt. Tanken swischade förbi i min sovande hjärna att vilken premiär det blir på Nya Gamla Ullevi, med Zlatan i laguppställningen. Fniss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar