fredag 6 mars 2009

ART-TOUR imorn bitti

Gott att dra från Alphabet City tidigt. Jag, colombianerna och Emma gick på en bar som hette Arrow- som bla spelade Ratatat och The Knife under kvällen. De skulle till en salsabar efter detta - då vek jag av och fick världens finaste taxichaufför för min första ever taxiride in this city!
Santiago- musikern från Bogota var också jävligt fin. Han såg tamigfan ut som George Clooney- ju. Han hade bott här i fyra år. Fått ett green card genom att gifta sig. 
Alla art-peoplesarna var väldigt inne på att röka på. När jag sa att jag aldrig rökt på tyckte de att det var tamigfan på tiden att jag gjorde det.
Men jag vill ju hellre gå på The Met imorgon å äta min morgonbagel och ha det sweet utan drogpsykos- vilket jag definitivt skulle få - den första gången. Då går jag hellre på fotboll och Starbucks, alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar