torsdag 5 mars 2009

Cash Money

Har inhandlat Metro Card för 25 dollar med unlimited travel i sju dagar! Varit på American Apparel på åttonde avenyn och köpt en massa färgglada grejer: keps, strumpor, trosor, hårband- deras maskin denajade mitt Visa-kort. Trodde jag blivit skimmad. 
Men gick in på Rickys innan jag började leta efter sätt att komma i kontakt med min bank- och där funkade kortet. Inhandlade body butter, hårprodukter och smink. Hittade dock vare sig Redken eller en annan sorts shampoo som jag vill ha med hem. 
Färdigshoppad nu tror jag- om jag inte hittar ett par riktigt snygga skor, shampoot, går på konsert och blir full och köper bandets merch (händer alltid)  och ifall jag hittar tipset på body butter som man kunde blanda till själv som jag läste om i någon bok och nu inte minns vilken. 
Nu ska jag ta tunnelbanan österöver eller gå- ska leta upp det där stället på 5th Avenue och 13 th Street. 
Imorgon blir det vernissage på Chelsea Hotel! Ska fixa margaritas to go - har kanske 4 gäster på ingång! Grymt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar