söndag 15 mars 2009

Första träningen med Räkan IF

Det var skönt att springa efter en boll igen. Utomhus med nio andra. Man tänker inte på så mycket annat än att kuta och försöka slå tunnlar och lägga mål. Supersvettig efter bara en kort stund- det blev kallt rätt fort så jag fick pinna på till bussen efteråt för att inte frysa häcken av mig.
Hade en fin lördagkväll med Hanna, schlagern och Tropic Thunder. Jag gillade Alcazar och EMD. Morsan röstade på af Ugglas och operabruden. Hanna trodde även hon att operabruden skulle vinna- fast hon röstade på Sarah Dawn Finer. 
Jag och många med mig förstår inte att man röstar på en operabrud för att hon sjunger fint. 
Tropic Thunder var helt grym. Robert Downey Jr och Tom Cruise- helt knäckande bra.
Hittade bilder på Sickan som jag tagit alldeles nyligen. Han var så himla fin. 
Det är så konstigt att någon bara slutar att finnas till. 

1 kommentar:

  1. "Men hon sjunger ju så fiiiiint". ;) Precis samma visa som när folk röstar fram alla dessa kareokesångare i Idol.

    Sickan var grym.

    SvaraRadera