lördag 14 mars 2009

Jag har ingen dator

Såg klipp från en gammal intervju gjord i Fidgets replokal av Lokal-tv. Jag var såååå liten och glad. Stora näsborrar och bäbishull i fejan. Hade inte direkt kammat mig- såg verkligen ut som jag precis vaknat och bara ställt mig upp i replokalen. Och jag hade 2nd handkläder - långt innan det blev FREEESCHT att ha vintage. 
Det bästa var kommentaren:-  Jag har ingen dator. Men Daniel har en- han skickar EMAIL med den. 
Eller :-  Det är skönt att inte bo i Stockholm. Man behöver inte gå på så många jippon.
När jag ser mitt raka rör-20 plus jag så fattar jag hur jag kunde starta band- bara så. 
Och jag såg annorlunda ut- det skojigaste för Herr Freud att ta och grunna på var att jag såg ut som min exkille. Då min näsa som sagt var lite bredare och jag hade hull i kinderna. Och var så där spattig, rakarörig och pratade staccatto. 
Ja, vad säger Freud om detta.

1 kommentar:

  1. Och hur bra var ni inte då heller på en skala? Jag har fyllt podden med det jag kunde köpa av Fidget på iTunes!

    SvaraRadera