torsdag 12 mars 2009

Ren energi

Nu är jag übertrött. Har gått över från utmattad till övertrött. Grinade i timmar och höll på att somna stående. Efter en dusch dock och en sockerchock är jag nu ungefär som Speckhuggarn hemma hos Nathalie- rottweilervalpen som var gjord av ren energi. Zappar från 2 1/2 men till CSI, Lie to me, Sex and the City, Medium. Hör fortfarande tassar överallt. 
Såg affischer för en serie som heter Trust Me i New York. Med två av mina manliga seriefavoriter- båda med lite - eller mycket - gay touch; Eric McCormack och Tom Cavanagh. Lägg till Hamish Linklater så skulle det vara en trippel whammy.
Avslutar med en fråga: hur ofta blir man utbjuden på middagsdate med en fin man som man precis träffat? Som Aiden frågade Carrie. Jag har aldrig blivit utbjuden så- eller så har jag bara supit bort det minnet. Eller så är jag en droid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar