lördag 7 mars 2009

Crazy

Bor hos Nathalie en natt i en loftlagenhet - superstort och snyggt. En helt galen rottweilervalp som nu ligger och sover i en bur, stackars krake.
En av festdeltagarna tyckte att jag borde komma ut och festa men jag hanger faktiskt hellre med en sovande valp just nu- ar helt urlakad.  Inte sugen pa margaritas heller. Har fatt vara ute pa en manhattanesque rooftop dock! Grymt. Sett tvattbjornar i Central Park (racoons e tvattbjorn, eller?) sett en tredjedel av allt som finns pa The Met. Akt fel med tunnelbanan nagra ganger och shoppat Ben & Jerrys och smoked almonds i en supermarket. Letade aven efter yogurt - det finns ingen yogurt med fett i. Bara non fat eller low fat. Det koper jag inte. Det e bara skrap i lightgrejer. 
Na nu racker det med no-pricks. Hoppas jag far sova lite och att inte margaritasganget tar efterfesten har inne. Jag hajar ju att de tycker att det ar konstigt att jag bara vill ga och lagga mig- men har ratt manga matcher i benen och har haft det lite sa dar idag- vill bara hoppa over till nasta dag. Tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar