fredag 6 mars 2009

Hundkorgen

Jag får bo hos Nathalie imorgon! Det är så himla sweet! Hon är doggievakt över helgen här i Chelsea- en rottweilervalp. Så när jag checkat ut imorgon bitti innan nio så går jag till tenth Avenue och 29th street-- väldigt nära 8th Avenue och 23 rd street......kanske ändrar mig efter att ha lyft resväskan över trettioelva gatkorsningar.
Sover i ett av barnens sängar eller hos valpen - i soffan eller i buren. Whatever! 
Efter en heldag på The Met så blir det FAB med en burrito och en margarita- igen- hon ska ha mexikansk fest. KUL!
På lördag flyttar jag in på Orchard Street- då ska jag ta del av västra New York lite mer. Fick ett kort av Emma, som bor i Chinatown- ett kort till ett ställe där man kan få massage i Chinatown. Så dit ska jag våga mig i helgen- kolla in boende och massage. 
Cheerio! Nu kallar sovhalmen och toaletten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar