onsdag 11 mars 2009

Last hours DownTown

Mittemot Jons lägenhet på Orchard Street ligger det här stället. Tog en foot rub på en halvtimme. Tänkte att det skulle vara bra och avslappnande inför flygningen. Jon berättade att massagen kan vara rätt våldsam och man blir alltid förvirrad av hur mycket kläder man ska ta av eller inte. Men min lilla lilla kinesdam var så fin - så när hon frågade om jag inte ville ta en ryggmassage också, så sa jag GO for it!
Var helt väck i över en timme. I slutet så satte hon sig på mina ben och steg upp på knäna och tryckte på olika punkter i baken och benen. My godd va hon var stark. 
Fick sån råstress till flygplatsen efteråt men det var det värt. Åkte en gul taxibil ända bort till JFK. Chauffören skulle ut till sin syrra i Queens så han gjorde en grymt fin deal med mig- jag hade tänkt ta flygbussen från Grand Central Station.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar