söndag 22 mars 2009

Obama Bowlingorama och lite naket

Bowlade en serie på 146 igår. Obama snackade om en serie på 129 i Vita Huset. Kunde alltså inte bara spöat killen som jag spelade med- utan även President Baracks ass. 
Direkt efter gick jag på Watchmen. Inte alls som jag väntat mig. Trodde det skulle vara mer stunts, flygande superhjältar och definitivt mindre dialog och verklighetsförankring. Satt mest lite häpen och sur på kidsen längst bak i lokalen som hade DAMP hela bunten. De borde gått på BOLT istället. Blev även lite förundrad över den låga volymen. Och när jag tänker efter så borde jag gått ut och sagt till om båda sakerna. Men men- satt snällt kvar och gav ungarna blixtrande blickar istället.
När det väl blev action så var det överraskande brutalt, knäckta ben och armar. Vidare var det väldigt mycket naket. Det brukar det nästan aldrig vara i amerikanska filmer- särskilt inte när det kommer till snoppar. Det brukar man aldrig få det höga nöjet att se. Thanxxxx. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar